Tuesday, May 10, 2011

Meditation is better than...Sex.

快樂多角度(3) - 我的路,由我創造!
咁,宗教領袖又點睇快樂呢?

我上個禮拜有幸聽左南傳法師阿羌Brahm既講座,獲益良多.

我們應該為自己既生命負責,而吾係去怪其他人.人生好似整蛋糕咁,有人會分到好好既材料,有人分到d好差既.但係個蛋糕整得好吾好,材料只佔兩成,其他八成就係靠你既手勢啦.所以,究竟係焗出一個香噴噴既蛋糕,定係一團麵糊,真係好睇你自己點樣去經營你既人生.

而快樂呢,其實係一種精神能量(Mental Energy).我地既情緒就好似海浪一樣,永遠有高有低,而且係一種比較,因為有吾開心,比較之下才有開心.而我地應該要做既,係將個開心指數平均值拉高;令而家既最吾開心,都開心過以前既最開心.

咁點先可以提高開心指數呢?法師話有兩個方法,一個係認知治療(Cognitive Theraphy),一個係靜坐.靜坐可以令心平靜下來,等能量可以流通.

大師一言驚醒夢中人,我又駛乜一日到黑係度提醒自己吾可以做乜,吾可以做物呢?我只要開心咪得囉,你幾時見過一個開開心心係度笑既人,會發到脾氣嫁?

等我仲印左月曆出來仲買埋印仔添,而家吾駛用啦,我只要同自己講:「我決定左要開心嫁啦!!!」咁未得囉.

法師除左有point又幽默之外,仲好勁爆.佢話佢個Marketing Slogan of Meditation係:

"Meditation is better than...Sex.
The Ecstasy of Meditation is better than...Orgasm"

最攞命係佢跟住果句:"I have been a monk for 30 years, but I was not born to be one."

英國人,真係吾同d.劍橋理論物理畢業,十六歲成為佛教徒,廿三歲出家.

我一定會睇法師本Opening the Door of Your Heart.
張貼者: SAMSARA

http://samsaradiary.blogspot.com/search/label/%E5%BF%AB%E6%A8%82%E5%A4%9A%E8%A7%92%E5%BA%A6